Наша школа је велика и лепо уређена школа са великим бројем ученика и добром организацијом рада, која је оснаживањем кадровских капацитета /партиципацијом запослених у раду школе/ и новом организацијом, унапредила квалитет рада у целини. Желимо да, у адекватно опремљеном простору, примењујући активне методе рада, ученици боље упознају себе, науче да усвојена знања примењују у пракси и тако лакше донесу одлуку о избору будућег занимања.
Велики број (чак седам) издвојених одељења је једна од најзначајнијих специфичности наше школе. Укупан број ученика у Школи за школску 20012/2013. годину је 1039 (у Матичној школи 731 и 308 у ИО) и они су распоређени у 51 одељење. Укупном броју одељења се прикључују и две групе за продужени боравак. Од 1996. године у нашој Школи се интезивно примењују принципи Активне наставе/учења у раду са ученицима и њиховим родитељима. Школа је објавила и збирку припрема часова АУН ''Први кораци ка новој школи'' која је 1998. године презентована на Петом саветовању директора и стручних сарадника мачванског, колубарског и сремског округа одржаног у Сремској Митровици.
Школске 2011/12. године Школа је постала менторска у пројекту ''Професионална оријентација на преласку у средњу школу''. Пројекат финансира немачка међународна организација за сарадњу ГИЗ, а подржан је од стране Министарства просвете и Министарства културе. Као менторска, Школа сарађује са другим школама и развија посебну специјалистичку област кроз коју ће да понуди иновативан сервис и тако постане ресурс центар за ПО у окружењу. За специјалистичку област изабрали смо самоспознају, а као иновативни сервис планирамо сценски приказ који има за циљ да упозна децу са специфичним начином размишљања који помаже у процесу одлучивања. Психолог Школе је тренер у овом пројекту. Школа придаје велики значај васпитном и превентивном раду, као и заштити ученика од свих облика насиља. Имамо ефикасан план превенције насиља и добро разрађену Унутрашњу заштитну мрежу као и добру сарадњу са институцијама које чине Спољашњу заштитну мрежу. Психолог школе је ментор у пројекту ''Школа без насиља-ка сигурном и подстицајном окружењу за децу''
|