Your browser version is outdated. We recommend that you update your browser to the latest version.

ВЕЧЕ СТРАНИХ ЈЕЗИКА

12.04.2017.

 

У препуној сали Шабачког Позоришта, дана 12.04.2017, у оквиру Јевремових дана одржано је Вече страних језика по седми пут.  Са те вечери деца и њихови поносни родитељи понеће успомене које се дуго памте, а сам догађај све више постаје традиција школе Јеврем Обреновић.

Представу су отворили ученици поздрављајући публику на енглеском, италијанском, немачком и, наравно, на српском језику.  Први су наступили „Енглези“ са својом представом „Love in the South Kingdom“. У уводном делу ученици четвртог разреда су отпевали песму „Old MacDonald had a farm“ и као најмлађи учесници су добили громогласан аплауз.  Затим су се на сцени смењивали ученици 6, 7. и 8. разреда који су показали своје изузетно глумачко умеће, као и познавање страног језика. У данашње време, када се живи брзо и сви јуре за новцем, на крају је, ипак, победила љубав.

Друга представа, која је била на италијанском језику је имала циљ да кроз низ смешних ситуација и духовите коментаре укаже на проблеме са којима се данас сусрећемо превише се слањајући на технологију.  Навикли смо да за сваку ситницу питамо „Google“. Зато се поставља питање „Come si usa il cervello“ (Како се користи мозак). То је уједно и био наслов ове представе. На крају су понуђена могућа решења како да превазиђемо тешкоће и паметно искористимо предности савременог доба.

И последња, али не и најмање битна, представа  по имену „Superhandy“ је била на немачком језику. Професор Питагора осмишљава генијални програм за паметни телефон који има одговоре на сва питања. Циљ му је да свој програм тестира на неком ученику и проналази малог Паула. Паул се неочековано изузетно истиче на свим часовима, тајно читајући одговоре на наочарима које аутоматски шаље професоров програм. Мржња и завист његових другара расту, а тиме и заплет у причи.

Представе су припремане у оквиру секција на које су се ученици добровољно пријавили у жељи за већом слободом и игром у учењу. Костиме су сами осмишљавали, као и фризуре, мимику, гестикулацију и делове сценарија. Оно што чини овакав рад специфичним је усвајање културолошких одлика енглеског, италијанског и немачког говорног подручја као и смештање у аутентичне говорне ситуације, што је иначе и циљ учења страног језика. У реализацији и припремању представа наставници енглеског, италијанског и немачког језика су тимским радом допринели  да се ученици покажу у најбољем светлу, а публика напусти позориште са осмехом на лицу.